tiistai 7. elokuuta 2012

Viimesiä viedään

Mun hostmom on Turkissa sillon kun oon tulossa Texasiin, joten meen sen siskon luo Dallasiin 12.päivään asti ja sitte joku hostmomin kaveri vie mut Tyleriin ja käydään tutustumassa kouluun ja kysymässä oisko mulla mahollisuuksia päästä lentopallojoukkueeseen ja tämmösiä juttuja. Hostmom tulee sitten 23. päivä takaisin, että semmonen alotus mulla tulee olemaan :D

Mulla oli läksiäiset kavereiden kesken perjantai-lauantai, mikä sisälsi itkua ja naurua, paljon haleja, janika-leimoja, ihania läksiäislahjoja (mm. albumi, jossa on paljon muistoja sisältäviä kuvia), saunomista, uimista ja ihania ihmisiä.Toisaalta tuntuu, että en halua jättää näitä kaikkia Suomeen ja toisaalta taas, että haluan lähteä niin äkkiä ku vaan pääsen!

Se albumi




Sunnuntai-maanantai aika meni sitten mökillä kaukana korvessa parhaimpien kavereiden kanssa. Kivaa rentoutumista, saunomista ja uimista. Suunnitteilla on samanlainen reissu sitte kun tuun takasi, mutta pitemmäksi ajaksi!



maanantai-illan loistoidea uida yöllä kaikki Pudasjärven lähirannat läpi!

On tosi outoa, että tätä on oottanu niiiin pitkään. Aina kun joku on kysynyt, että millon lähen sinne vaihtoon nii vastaus on ollu, että syksyllä. Lähdön odottelu on tuntunut ikuisuudelta ja hyvin saavuttamattomalta ja yhtäkkiä se onki ylihuomenna, ja oikeastaan jo huomenna, koska lennän huomenna jo Helsinkiin ja kaikki jää tänne. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti