tiistai 14. elokuuta 2012

Elossa

Jeij olin kirjottanu tämän postauksen melkeen kokonaan kunnes onnistuin painamaan jotain väärää nappia ja kaikki meni ihan ihmeelliseksi ja koska kirjotan tätä puhelimella en jaksa kirjottaa kaikkea uudestaan nii nyt nää tulee tosi tiivistetysti :D ja oon tosi huono käyttää tätä puhelimella..
Olen siis päässy hienosti Amerikan mantereelle ja Tylerin kaupunkiin aivan liian pitkän matkustuksen jälkeen. :D
Mun ensipäiviin on kuulunut ihop pannari talo, orientaatio hotellihuoneessa sängyssä maaten Martan kanssa ( muilla oli meeting huoneissa isommissa ryhmissä ), täti-Julien luona oleskelua, shoppailua, rillausta, Tyleriin saapuminen hostmomin kaverin Julien kanssa, kirkossa käyminen ( aivan eriä ku suomessa! Pastori kertoo jotain vitsejä ja laulettiin paljo), naapuruston ihastelua koiran kanssa jne..

Tänään käytiin sitte hakemassa koululta new student paperit ja koulu näytti hirmu kivalta ! Sitte käytiin myös mun tulevassa kodissa missä asun kuhan hostmom tulee Turkista.

Tällä hetkellä majailen perheessä johon kuuluu äiti, isä ja kaks poikaa (15 ja 12v.) + Duke-koira, Twilight-kissa ja lisko. Tuun asumaan näillä siihen asti että mun oikea hostmom tulee :)

Kaikki täällä on tosi kivoja, talot ja autot on isoja ja sohvat ja sängyt hirmu pehmeitä ! Täällä saa ajaa mootttoripyörällä ilman kypärää ja joistaki puista kuulee tosi ihmeellistä ääntä joka tulee puolen nyrkin kokosista vihreistä ötököistä ! Lämmintä on enemmän ku tarpeeksi :D Texas on ihana!
p.s. oon rakastunu ovenkahvoihin <3

1 kommentti: