sunnuntai 26. elokuuta 2012

Uus koti

Viimeset päivät McDanielsilla meni aikalailla niin, että tiistaina mulla oli kauhea pääkipu ja keskiviikkona katoin Pretty Little Liarsia ja skypetin äitille, mutta en saa mun web kameraa toimii :(

Torstai iltana sitte mun oikea host äiti Christine tuli hakemaan mua mun kahden pikkuveljen kanssa. (Haha Andrew (eli tän ekan perheen 15v. pikkuveli) sano, että miksi te viette Janikan pois meiltä :D) Käytiin sitte syömässä ja tykkään Christinestä paljon! Se on jotenki hirmu rento ja rempseä! Autollaki ku ajetaan nii se vaan rummuttelee, laulaa ja soittaa ilmakitaraa samalla :D



Perjentaina käytiin sitte koululla taas ja sain lappusia missä näkyy mitä kouluaineita voin valita. On tosi erilaisia vaihtoehtoja nii tosi hankala päättää. Sitte käytiin puhelinkaupassa ja Christine osti mulle iPhonen! Illalla tilattiin pizzaa, mutta ne ei koskaan tullu perille ja ei tiietä miksi :D
Tänään käytiin leffassa ja mun aluevalvoja soitti mulle ja meen sen kanssa syömään tai johonki varmaankin ens viikolla. Mutta joo, tykkään mun perheestä!


Rosie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti