maanantai 20. elokuuta 2012

Week



Tässä viikon aikana oon käyny shoppailee ja Julie osti mulle vaatteita koulua varten. Olin aivan mielissään ja ihmeissään, ku se sano, että se haluaa maksaa mulle.Sitte Matthew yritti opettaa mulle miten heitetään amerikkalaista jalkapalloa oikea oppisesti - olin tosi huono :D

Mansikka fantaa <3

Käytiin myös Oklahomassa yhden yön reissu. Tykkäsin siitä paikasta hirveästi missä oltiin. Se talo oli tavallaan metsän keskellä, mutta naapurit oli aina muutaman kymmenen metrin päässä ja siellä oli ihania teitä ja voi nam!

JA oon kattonu Pretty Little Liars sarjaa aivan hulluna :D Mulla ei oo koulu vielä alkanu niin mulla ei kauheasti löydy vielä mitään tekemistä ku kavereitakaan ei oikeen saa ennen ku koulu alkaa.
Ja koska jouduin taas tämän puhelimella tekemään nii kuvat on miten sattuu ja näin mutta korjaan ne joskus :)





Pencil ja Paper :D

p.s. Andrew mietti onko meillä Suomessa paloasemia :D Se aatteli, että lumi pitää tulen poissa :D

1 kommentti:

  1. Heiii mieki oon ihan koukussa PLL:ään! :---D Oon kahen päivän aikana kattonu suunnillee 20 jaksoa..

    VastaaPoista