keskiviikko 29. elokuuta 2012

School

Maanantai aamuna hermoilin siitä onko mulla kaikki varmasti mukana ja seittämän aikaan lähdin keltaisella koulubussilla kouluun. Koululla mulla piti mennä heti ekana semmoseen vähän niiku kansliaan, että sain lukujärjestyksen.Siellä sitte vierähti koko aamu ja menin suoraan lounaalle sieltä. Oli kauheaa lähteä suoraan lounaalle ku en tuntenu ketään! No mun eessä jonossa oli sitte joku tyttö joka rupesi kyselee mun hiusten väristä, että onko se aito (jota on useampiki jo kysyny) ja sitte se pyysi mut niiden pöytään istumaan.

lukujärjestys
Olin aivan hukassa siitä, että mihin mun pitää mennä, mutta kyselemällä pääsin lounaalta anatomian tunnille, siitä engalnnin tunnille, siitä taiteilee ja sitte menin lentopallotunnille. En saanu vielä maanantaina pelata, koska mulla piti täyttää semmosia lappuja ja kaikkea nii kattelin sitte niitä reenaamassa.

Tiistaina olin sitte aamutunneilla vielä hukassa ku en edellisenä päivänä ollu päässy niille tunneille. (Tanssitunnilla oon aivan jälessä muista, ku kaikki muut tietää sen tanssin mikä tanssitaan aina meidän joukkueelle paitsi minä. Siinä sitte yrittää muiden mukana pysyä :D) Lentopallotunnilla pääsin sitte reenaamaan muiden kanssa.
Tunneilla ymmärrän suurimman osan ja vaan osa opettajista tietää, että oon vaihto-oppilas. Sitte kaikki jotka kuulee mun nimen on aina ihan ihmeissään, että mikä oli sanoppa uuestaan :D Sitte ne kyselee, että mistä oon ja ku sanon, että Suomesta nii ne on sillai, että that's so cool :D Kaikki on tosi avoimia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti