maanantai 30. heinäkuuta 2012

Isäntäperhe

Lauantaina menin facebookkiin ja katoin, että oli yks kaveripyyntö joltaki ihan oudolta ihmiseltä. Sitte menin sen profiiliin ja katoin, että asuu paikkakunnalla Tyler, Texas. Sitte katoin vähän lisää, että joo sillä on minusta kuvia (Joku oli kommentoinu siihen mun yhteen kuvaan mikä sillä mun host momilla oli, että: How exiting, She's gonna die in the heat. haha oi voi :D) ja lukee seinällä, että my newest daughter: Janika ja sitte minusta tietoja. Mun host mom ! :P
Se sitte laitto mulle viestiä, että se on mun host mom ja mulla tulee olemaan kaksi pikkuveljeä ja jotain tämmösiä perusjuttuja.


"Janika en halua että lähet" - Milla


Sunnuntaina tuli sitte vasta AFS:ltä sähköposti, että isäntäperhe on varmistunut ja sielläkin oli niitä tietoja. Meen kouluun nimeltä Chapel Hill High SchoolJa se kaupunki mihin meen on ihan suht isokin ja siitä on Dallasiin 100 mailia! Oon niiiin ilonen! Oon seikkaillu google mapilla Tylerissa ja menny mun kotitalonki ohi siellä :D

Milla :D

Hui ja lähtö onkin jo ens viikon torstaina! Miten tää on jo näin lähellä! Oon niiin mielissään lähössä :):) Ja pakkaus on hirveen hankalaa, 23kg laukku + 8kg käsimatkatavarat: siihen koko elämä.

viime kesä


2 kommenttia: