sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Volleyball

Tunnen olevani HYVIN jumissa! Mulla on siis koulussa aina viimeset tunnit lentopalloa ja meillä oli nyt keskiviikosta perjantaihin 2,5h reenit joka päivä! Meitä reenaa kolme joukkuetta samassa; seniorit, juniorit ja sophmoret ja freshmanit on samassa. No, minä pelaan junioreissa, mutta kuitenki senioreiden valmentaja haluaa aina minut reenaamaan myös senioreiden kanssa. Joten siitä seuraa paljon hikeä ja jumia, mutta toivottavasti siitä on sitte myös hyötyä! :D

En tykkää kauheasti siitä senioreiden valmentajasta tai oikeastaan siitä miten se valmentaa mutta muut valmentajat on ihan kivoja ja tykkään tosi paljo mun joukkuekavereista! Suurin osa mun kavereista täällä onki lentopallojoukkueesta :)

Mutta jatkan mun kolmen päivän viikonloppua toivoen, että mun lihakset rentoutuu ja tässä vielä muutamat ei kovin hyvät kuvat koulusta:

1 kommentti:

  1. Tää sun blogi on tosi kiva! Tekstiä on just sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän, eikä oo mitään turhaa tekstiä!
    Ihana lukea miten joku pärjää vaihto-oppilaana siellä! :D

    VastaaPoista