torstai 6. syyskuuta 2012

Making strangers to friends

Viikonloppuna söin hyvää BBQ ruokaa ja kävin drive-in leffassa! Mukana oli hostmom Christine, veljet Jared ja Blake, ekan perheen veli Matthew ja poikien kaveri Zane. Maanantaina ei ollu koulua koska oli Labor day. Tiistaina mulla ois ollu lentopallopeli koulun jälkeen, mutta en tienny että mulla ois siellä ollu tarkotus pelata nii en sitte menny.

 Tänään mulla piti käyvä trainerin luona ku mun jalalla on joku ongelma, ku tuntuu niiku joku ois siellä sisällä mutkalla, mutta siellä käynti ei kyllä auttanu yhtään. Meillä oli espanjantunnilla myös aakkostesti ja me käydään siellä asioita niiiiin hitaasti. Ollaan yli viikko käyty niitä aakkosia ja minä osasin ne jo ekan tunnin jälkeen :D
Huomenna ois koulukuvaus, mutta en tiiä keretäänkö minusta mitään kuvia ottaa ku lounaan jälkeen pitäs lähteä lentopalloturnaukseen johonki päin ja sitte ois vielä historian tentti, joka tulee menemään huonosti, koska sanat on nii hankalia :D






Ainiin, ja meille tulee tänne (vissiinki perjantaina) Sveitsistä Marie-niminen vaihtari asumaan muutamaksi viikoksi. Ollaan tervetuloperhe tälle Marielle siihen asti, että se saa täältä oman perheen :) Kivaa!

2 kommenttia: