tiistai 18. syyskuuta 2012

New sister

Me otettiin siis toinen vaihtari tervetuloperheenä meille asumaan, eli tää asuu meillä siihen asti, että sille löytyy oma perhe. Vaihtari on nimeltä Marie ja kotoisin Sveitsistä. Marie on tosi kiva, mutta ymmärtää aika vähän englantia ku ne on opiskellu vaan 3 vuotta nii se osaa perus englannin vaan.

Skypetettiin sunnuntaina Marien kanssa yhessä sen kaverille ja sitte sen äitille ja siskolle :D Ja huomaa, että sillä on ihan samanlailla ku mulla, että ku se pääsee puhuu ranskaa nii se puhuu paljo ja englantia puhuessa se on tosi hiljanen. Mulla on sama suomen ja englannin kanssa. (tai no ei enää niinkää)

peprally (valmistaudutaan tulevaan peliin) perjantaina

tuo on nii hieno!

mielissään :D:D

naapurilla oli teekutsut tulossa nii ne oli palkannu floristin ja kaikki tämmöset ! :D


<3

Marielta Swatch kello!


Oon myös huomannu, että kuinka oon jo kerenny muuttua täällä. Koska huomaan Mariesta, että se ei vielä oikeen tiiä kuinka olla täällä ja mitä tehä ja se on tosi hiljanen. Ja itehän oli tietenki samanlainen alussa! Mulle tää kaikki on jo arkea, tiiän missä on mitäki, osaan mennä jääkaapille ja ottaa mitä haluan, millon haluan ja puhun paljo enemmän ku alussa. Mun ajatukset on vähän puoleksi englantia ja puoleksi suomea.

P.S. omnom sveitsiläinen suklaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti