tiistai 24. heinäkuuta 2012

Alustava tieto sijoituksesta

Haha AFS oli yrittäny soittaa mulle perjantaina kolme kertaa ja en tietenkää ollut huomannu niitä puheluita, koska olin töissä. Katon aina puhelinta kun mulla on tauko ja tietenkää en perjantaina sitte muistanu kattoa. Työt kun loppu nii AFS toimisto oli jo kiinni ja mun piti oottaa maanantaihin asti, että sain tietää mitä asiaa niillä oli mulle! Yhtä tuskaa oli se viikonlopun ootto :D

Puhelinlaatu:D


Mutta ei niillä mitään huonoa asiaa ollu. Mun sähköpostiin oli nimittäin tuu tämmönen:

Saimme USAn toimistostamme viestin, jonka mukaan sijoituksesi on varmistumassa.  Sijoituksesi tulee olemaan Teksasin osavaltiossa.  Isäntäperheesi täyttää parhaillaan lomakkeita ja paikalliset AFS:n vapaaehtoiset tekevät taustatarkistuksia ja varmistavat koulupaikkaasi. Mikäli sijoituksesi varmistuu kaikilta osin ja kaikki  lomakkeet on täytetty  3.8. 2012 mennessä, pääset lähtemään matkaan 9.8.2012.   Muussa tapauksessa lähtösi siirtyy kaksi viikkoa eteenpäin eli lähtö olisi 24.8.2012.   Lähetän isäntäperheesi tiedot sinulle sähköpostitse heti, kun saamme ne USAn toimistostamme.
Olin yrittäny soittaa AFS:lle päivän aikana, mutta sieltä ei vastattu ja sitte ne soitti vihdoin mulle sieltä vielä illalla, että sainko minä mun sähköpostin. Sitte mulle sanottiin, että se ensimmäinen perhe, joka ois ottanut minut nii ei saanutkaan ottaa minua, kun siinä ei ollut tarpeeksi lähellä AFS henkilöitä ja siitä sijainnista ollaan nykyään nii tarkkoja, eli nyt vaan oottelen kuumeisesti sitä tietoa uudesta perheestä :)

Sähköpostiin oli tullut myös toinen viesti AFS:ltä, missä sanottiin, että pitää tehdä muuttoilmoitus maistraattiin ja KELAlle. Mulla on vielä muutamia paperitöitä lähettämättä AFS toimistolle, mutta nekin on oikeastaan sitä lähettämistä vaille valmiit. Huhuh ei enää kauan! :P

Ainii, ja kuulostin Millan mielestä sarvikuonolta ku luin nuo sähköpostit ku olin nii mielissän :D

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa! Pitäis olla vilmaan yhteyksissä että se vaihtaa sen huoneen jos sä varaat ne lennot jo nyt :)) Toivottavasti saat ne perhetiedot äkkiä, sun pitää sitten heti kertoa sun perheestä!!!! Musta tuntuu, etten millään jaksaisi alkaa tekemään mitään muutto ilmoitusta, mutta eikai se auta :D Ootko jo kääntänyt sen sun todistuksen? Mä en vaan millään jaksaisi sitä tehdä, en tiiä miksi ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiiimpä :P ja nii pitäski vaan äiti meinasi että ei varata mitään enne ku seon iha varma että se lähtö on 9. päivä :D eli tarvitaan tietoja äkkkkiä!! :D ja iniiimpä sitä muuttooilmotusta ja en oo ääntäny todistusta vielä ku en oo hakenu sitä ees rehtorilta :D nooo kai tässä vielä kerkiää.. :D vähän viime tinkaa jää mulla :D mulla jää aina :D

      Poista