lauantai 8. kesäkuuta 2013

18

Mulla ei toimi netti enää mun koneella niin en sitte oo mitään kirjottanu tänne. Mutta tässä nopeasti mitä on tapahtunu:

  •  Boot camp oli ohi 3:ssa viikossa
  •  meillä oli jalkapallossa offseason ja meillä oli siis joukkueet ja kilpailtiin toisia vastaan ja se joukkue missä minä olin niin voitti :)
  • Käytiin kattoo Taylor Swiftin konsertti Dallasissa ja siellä oli myös Ed Sheeran, Florida Gerogia Line ja Austin Mahone
  •  Kouluki loppu 4.6. Surullista, koska piti hyvästellä iso osa ihmisistä.
  • Marie lähti west coastille 2 viikoksi
  • Kolme ekaa kesälomapäivää olin aamusin soccer campilla koululla
  • Perjantaina oli graduation niin kävin kattoo sen ja käytiin leffassa muutaman kaverin kanssa
Nyt oon yksin kotona ku kaikki muuta lähti Dallasiin, mutta minä en halunnu ku mulla ois jääny graduation välistä :D Ens viikolla lähetään vissiin Austiniin. 

Kuvat on vähän missä sattuu järjestyksessä

graduation


viimenen koulupäivä

Boot campin viimenen päivä

Boot camp paidat

hahaha heppa ja minä

Dallas

saatiin meijän bootsit!

Sports banquet ja osa mun joukkuetta. Siellä siis jaeltiin palkintoja ym. Minä sain maininnan, koska pelasin all district ja jotku muiden joukkueiden valmentajat oli kehunu mua :D
meijän offseason joukkue ja coach





Taylor Swift RED tour


Graduation. Ivan :)

Graduation ja toinen Ivan :)

Ihan hullua että 18 päivän päästä oon jo Suomessa. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti