perjantai 21. kesäkuuta 2013

And it's almost over.

5 päivää jälellä ! huhuhuh ku aika menee niin nopeaa. Käytiin Austinissa ja San Antoniossa ja sitte oon vaan uinu järvessä ja korjasin itelle pyörän nii kävin pyöräilee koululla ja hakee mun todistuksen. Se pyöränpenkki oli vaan nii kova että sain mustelmat siitä ja nyt istuminen sattuu haha. Marie tuli kotiin keskiviikkona :)

Mun huone alkaa olla tyhjä ja tavarat laukussa. Ja oon saanu kaiken pretty much nii että YKS iso laukku ja kaks carry on matkalaukkua. Tää pakkaaminen on tosi stresssaavaa. Meillä on nyt perjantaina meijän läksiäisjuhlat. Maanantaina ajetaan Dallasiin ja yön aikana bussilla Houstoniin ja tiistaina lento lähtee Suomeen ja keskiviikkona yhen maissa oon Helsinki-Vantaan lentokentällä ja hengailen pari tuntia ja lennän Ouluun. Oon nyt melko valmistautunu tähän lähtöön. Vaikeinta tulee olee poikaystävän ja Marien jättäminen, mutta eihän se auta ko selvitä :) Nähään pian!

syötiin hienossa ravintolassa mun hostmom, sen kaveri ja minä ja meijän kolmen lasku oli 100 dollaria :D


haluan tän joulukuusen

obama. Ja ostin hienon kaulakorun mutta tiputin sen järveen :( se oli  saapaskoru
San Antonio

San Antonio

Meksikolainen leipomo



Austin Capitol

2 kommenttia:

  1. Hei, me ollaan varmaan samalla lennolla Amsterdamista Helsinkiin sitten keskiviikkona! ((: Siis jos sun välilasku on Amsterdamissa ;D

    VastaaPoista