maanantai 13. toukokuuta 2013

This moment is your life.


Viime viikonloppuna (3.-4.5.) meillä oli lauantaina AFS:n viimenen tapaaminen ja käytiin ratsastamassa. Minä oon yhesti ollu hevosen selässä joskus 5 vuotiaana ja nyt ne kerto miten hevosta ohjataan ja pisti mut ratsastaa yksin, pelotti ihan sikana! Ja vannoin että kuhan oon takasi maan päällä nii en ratsasta ennää ikinä, mutta ehkä mää voin sitteki vielä ratsastaa haha 

Sen tapaamisen jälkeen meillä oli noin 1,5 tuntia aikaa olla valmis promeihin. Meinas pikkusen tulla kiire ja näytettiin vähän miltä sattuu mutta päästiimpähän kuitenki promeihin! Ihan kivaa siellä oli, mutta kivempaa ois ollu oman koulun promeissa.

Tiistaina olin sairas nii en ollu koulussa, mutta ti, ke ja to oli STAAR testing päiviä freshmaneille ja sophomoreille nii ne oli oikiastaan aika turhia päiviä junioreille ja senioreille. Me yhä suoritetaan meidän boot campia, mutta se ei oikeastaan enää tunnu niin pahalta, joinaki päivinä minä oikiastaan tykkään siitä. Ja ansaitsin bulldog avaimenki yks päivä, koska reenasin nii kovasti, ja se avain siis tarkottaa sitä että seuraavana päivänä saa olla oman ryhmän leader. 

Tänä viikonloppuna sitte käytiin kävelemässä Dairy Queenissa jäätelöllä Marien kanssa ja sitte ollaan katottu vaan leffoja :) Mariella on synttärit tiistaina ja se täyttää 17 jee:)

hahahaha





mää näytän nii kummalta tässä kuvasssaaa



Marie ja Karolin :)

after prom

ne teki glitter tatuointeja ilmaseksi haha

Marien I <3 Finland ja mun I <3 Switzerland paidat :)

Dre :)

boot camp jalat

menossa Dairy Queeniin

mun lippu on väärinpäin hahaha



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti