lauantai 3. marraskuuta 2012

Halloween

Heheh olin tiistaina ihan mielissään ku mun lentopallo vaihtui jalkapalloon :) En oo pelannu jalkapalloa kahteen vuoteen nii tuntu hyvältä!

Keskiviikkona oli sitte halloween! Minä pukeuduin Sue Sylvesteriksi (Glee) ja Marie pukeutu Santanaksi :D Käytiin trick or treat kierroksella ja saatiin paljo kehuja meijän asuista + paljo karkkia ! En vaan tykkää hirviästi amerikkalaisesta karkista nii annoin suurimman osan pikkuveljelle :D

Torstaina mun piti juosta maili jalkapallotunnilla ja tuntu että kuolen hahah. En oo juossu ainakaan puoleen vuoteen, mulla oli vieläki yskä ja oli vielä helle! Mun aika oli 9:40. Sitte coach sano, että meijän joukkue ei oo taidollisesti nii hyvä ku monet muut joukkueet, mutta meistä tulee nopeampia entä muista, eli jos ei tykkää juosta nii jalkapallo ei oo oikia laji. No minä en tykkää yhtää pelkästä juoksemisesta oivoi :D Mutta tykkään kuitenki jalkapallosta :P

Ja huomenna ois tarkotus lähteä Houstoniin shoppailemaan hihih :)










Ja leikattiin tätä pientä possua koulussa :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti