sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Life is a challenge - meet it

Käytiin Houstonissa viime viikonloppuna ja vaatteitahan sieltä mukaan lähti pääasiassa :D Käytiin me myös meijän liaisonin lapsenlapsen synttäreillä siellä ja syötiin paljo tacoja :)

Oon niin mielissään tästä jalkapallosta! Oon joka päivä ihan innossaan menossa viimeselle tunnille ja tykkään meijän coachista hirmusti (varmaan koska se kehuu mua aina haha)! Mun joukkuekki on tosi kiva. Minä en siitä pelkästä juoksemisestakaa oo koskaan ollu hirviän innossaan, mutta nyt seki on muuttunu ihan kivaksi ja juoksin mailin 50 sekuntia nopeampaa tällä viikolla entä viime viikolla! Haha oon vaan nii mielissään :P

Tiistaina oli presidentin vaalit ja ite olin Obaman kannalla. Koko tiistain kaikki puhu vaan vaaleista ja yks kaveri pisti instagramiin kuvan ku sen äiti oli leiponut Obama kakun. :D Mutta keskiviikkona presidentit oli vielä suurempi puheenaihe entä tiistaina ja heti aamusta kaks tyttöä rupesi tappeleen ruokalassa ku  niillä oli pieniä erimielisyyksiä Obamasta ja Romneysta.

Ja oon leiponu viikon sissään banaanikakun, ranskalaisen kakun ja tehny suklaatoffeeta, mmm :P

Houstoniin menossa

koulu

meijän kuivausrumpu on nii huono että kuivaan mun vaaatteet mun huoneessa ku mun katossa on semmonen rupelli :D

Me ei omisteta jalkakäytäviä täällä

mutta joskus saattaa pieni pätkä löytyä :D

liput!

<3

Katottiin eilen Rock of Ages leffa, oh se oli hyvä! Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti