maanantai 21. tammikuuta 2013

We are all explorers trying to find ourselves

Meiltä peruttiin viime viikolla tiistain ja torstain pelit -.- mutta perjantain peli voitettiin 1-0 :) Mulla piti seisoa 20 min kylmässä vedessä, hieroa mun jalkoja paljo, pistää urheilugeeliä, teipata ja ottaa särkylääkettä että pystyin pelaamaan :D Hirviästi höpötän aina tuosta jalkapallosta, mutta ko oon nii mielissään siitä haha :D

Yritin tiistaina luovuttaa verta ja ne kerkesi ottaa multa jo kaikki tiedot ja näin, mutta sitte ne sano, että empä voikkaa luovuttaa verta ku en oo ollu yli 5 vuotta USAssa, mutta ne anto kuitenki mulle t-paidan (mikä annetaan jos luovuttaa verta) ja ne hoitajat sano, että ne muistaa koko loppu elämän mun nimen ja mut ku oon Suomesta :D 
Yks perhe on myymässä taloa täällä Tylerissa ja se on miljoonan dollarin talo, niin käytiin sitä kattomassa ja se oli ihan sika hieno! Haluan samanlaisen!
verenluovutus paita. Keep calm and keep giving

mmmm extra isoina  <3

hahah oon nauranu tälle kuvalle nii paljo :D:D

miljoonan dollarin talo

tammikuu

miljoonan dollarin talo

miljoonan dollarin talo

miljoonan dollarin talo

miljoonan dollarin talo



#9


#9

mun jalkaparat pittää aina teipata

Nää videot kertoo jalkapalloilijan elämästä ja kuvaa aika hyvästi mun elämää täällä hahah oon nauranu näille niii paljo :D varmaan jokainen tyttöjalkapalloilija voi samaistua näihin :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti