sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Easy week

Meillä alko tiistaina koulu ja oli myös eka jalkapallopeli, joka voitettiin 3-1 :) No, siitä pelistä mulla tuli taas nilkka kipeäksi ja nuo jalkojen taipeet. Keskiviikko oli normaali koulupäivä ja torstaina ja perjantaina ei ollu koulua ku meillä oli turnaukset. Mun jalat oli kipeät, mutta urheilugeelillä, särkylääkkeellä ja suomalaisella sisulla minä pelasin kaikki kolme peliä (jotka myös kaikki hävittiin haha). Viikonloppu on taas menny lähinnä jalkoja hoitaessa ja käytiin me kattoo sinfonia esitys yliopistolla. Mulla on ekaa kertaa myös läksyjä, ja niiden tekeminen tuntuu ylitsepääsemättömältä eikä niitä oo edes paljo. Miten minä selviän Suomen lukiosta tämän jälkeen :D

jalkapallopelin alkua ootellessa pelattiin paikallisessa kirkossa rock bandia :D

ystävänpäivää jokapuolella

amerikkalaisten tilapäivitykset... :D

Nää on sitä mieltä että tonnikala ei kuulu pizzan täytteeksi, mutta makarooni kuuluu. Ja me valmistaudutaan jo ystävänpäivään :D Meillä on jo ystävänpäivä puu ja kranssi tehtynä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti