sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Finn

Mitään erityisen erikoista ei viikon aikana tapahtunut, olin yhä hiukan rampa tuon nilkan kanssa, mutta onnistuin parantaa mun mailin juoksuajan (en tiiä onko tuo ees yhdyssana, mulla on vähän yhdyssanat hukassa :D) ja se oli 8:37 (viimeksi 8:53).

Perjantaina mun hostmomilla oli viinijuhlat nii meille tuli sitte vieraita. Yks niistä vieraista oli suomalainen tai  sen vanhemmat oli suomalaisia, mutta se ei ollu ikinä ite edes käyny edes suomessa ku sen vanhemmat muutti Kanadaan 1930-luvulla. Se osasi sanoa suomeksi suomalainen, kahvi ja pulla, minä olen hyvä tyttö, hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta ja sitte se ymmärsi joitaki sanoja muutenki suomeksi. Ja sen sukunimi oli Kiviranta ennen, mutta sen äiti oli muuttanu sen amerikassa Stoneksi :D Se oli ihan mielissään ku kuuli, että minä osaan leipoa pullaa ja se sano, että sillä on sauna kotona ja mulla pittää tulla saunomaan ja leipoa pullaa :D oli aika hassua tavata "suomalainen" ihminen täällä! Ja se oli joku 60 vuotias!

Lauantaina meillä oli rahankeräys uusien jalkapallon peliasujen hyväksi ja seisottiin yhessä risteyksessä kylttien kanssa ja ihmiset jotka pysähty risteykseen nii oli niitä joilta toivottiin rahaa. Eka minä mietin, että miten kummassa me sillä tavalla voidaan saada rahaa, koska tämmönen ei kyllä toimis Suomessa (minusta ainakaa), mutta yllätyin miten moni ihminen avaa oikiasti sen ikkunan siinä risteyksessä ja antaa rahaa. Yks mies anto mun ja Marien kippoon 45 dollaria! Ja kerättiin 4 tunnissa päälle 1000 dollaria ! Ja se oli tosi hauskaa!

käytiin lauantaina kattoo hobbit - ihan jees leffa :)

fundraiser

oon addiktoitunut tähän juustoon <3

löysin itseni koulunlehdestä :D:D

meni väärinpäin kuva mutta ostetttiin Marien kanssa vähän juustoa ku me nii tykätään juustoista :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti